Position title
Lead Consultant Dynamics 365 for Customer Engagement (CRM)
Description

Jij hebt je sporen inmiddels wel verdiend als Senior Consultant. Je hebt immers de eindverantwoordelijkheid bij meerdere implementatieprojecten gedragen. Zelfs complexe projecten met lastige stakeholders heb jij met jouw team met succes afgerond. Je hebt een duidelijke visie over oplossingen die met Microsoft Dynamics 365 for Customer Engagement gerealiseerd kunnen worden en bent in staat om vanuit je kennis en overtuigingskracht de klant als expert te adviseren. Met jouw flair, vermogen om anderen te enthousiasmeren en vermogen om te verbinden ben jij in de lead in projecten. De klant en het projectteam werken graag met je samen en consultants worden graag door jou gecoacht en begeleid in hun persoonlijke ontwikkeling. Ben jij deze persoon? En wil je onderdeel zijn van een groeiend en ambitieus CE team? Dan willen wij graag met jou in contact komen om de uitdaging als Lead Consultant CE verder te bespreken!

Responsibilities
  • Als Senior Consultant analyseer je de functionele wensen en eisen van de klant. Je inventariseert en denkt mee over de inrichting van bedrijfsprocessen. Daarnaast spar je met de Projectmanager m.b.t. de voortgang van het project. Je draagt zorg voor de adoptie van het systeem d.m.v. training en documentatie.
  • Als Solution Architect maak je de vertaalslag van business requirements naar functionele oplossingen binnen Microsoft Dynamics 365 CE.
  • Als mentor begeleid je consultants met hun persoonlijke ontwikkeling met als doel ze succesvoller te maken in hun rol als consultant.
  • Als adviseur adviseer je de klant over de mogelijkheden van Microsoft Dynamics 365 CE, je geeft uitleg en eventueel workshops aan (groepen) gebruikers. Deelname aan pre-sales trajecten behoort in jouw rol ook tot de mogelijkheden.
  • Als sparringpartner van de Manager CE Practice werk je samen om de CE Practice continu te ontwikkelen.
  • We lopen graag voorop met de nieuwste technologische ontwikkelingen. Jouw visie zal bijdragen aan het bereiken van onze ambities.
Qualifications
  • Je hebt een afgeronde HBO/WO opleiding of acteert al meerdere jaren op dit niveau.
  • Je bent als Senior Consultant ervaringsdeskundige op het gebied van bedrijfsprocessen en Microsoft Dynamics CRM/CE.
  • Je bent in de lead, gaat discussies aan, maar weet met jouw sterke communicatieve vaardigheden consensus te bereiken.
  • Je vindt het superuitdagend om (junior) consultants naar een hoger plan te tillen, zodat zij op (langere) termijn het stokje van je over kunnen nemen.
  • Je bent altijd bereid om het stapje extra te zetten voor het team, voor de klant maar ook voor de organisatie.. Ook onze klant is namelijk nog altijd continu in ontwikkeling.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Job Benefits
  • Een superuitdagende functie bij een gerenommeerde Microsoft partner.  klant is een Nederlandse organisatie. Samen met een vestiging in (BE/FR) en vestiging in (DK) vormen we een sterk Europees Microsoft Dynamics 365 front met meer dan 400 professionals in dienst.
  • Een uitstekend salaris, aangevuld met concurrerende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een winstuitkering, een premievrij pensioen, een onkostenvergoeding, een bonusregeling, een aantrekkelijke compensatie-regeling (waaronder voor reistijd) en een bijdrage voor de collectieve ziektekostenverzekering.
  • Een representatieve bedrijfsauto, een laptop en een smartphone.
  • We houden rekening met de juiste werk/privé balans; als Lead Consultant kun je ook prima parttime werken.
  • Kennisdeling, projecten bij toonaangevende bedrijven en ruimte om jezelf verder te ontwikkelen.
  • Een no-nonsense bedrijfscultuur, leuke collega’s en (hopelijk volgend jaar weer) meerdere keren per jaar personeelsevents met- en zonder partners!
Employment Type
Full-time
Job Location
Weesp, Noord-Holland, Nederland
Date posted
September 13, 2021
PDF Export
Close modal window

Thank you for submitting your application. We will contact you shortly!